YOGA στην παραλία. Η νέα τάση για αποδοτικότερα αποτελέσματα

Το καλοκαίρι είναι η ιδανική περίοδος του χρόνου, για να χαλαρώσετε και να έρθετε πιο κοντά στη θάλασσα. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για όλα τα γούστα, ένα, όμως, είναι το δεδομένο για όλους, που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ' όψιν και αυτό δεν είναι άλλο από την υψηλή θερμοκρασία του περιβάλλοντος.

Η yoga είναι ένας πολύ χρήσιμος τρόπος να αντιμετωπίζετε αυτή τη δυσκολία, καθώς προσφέρει λύση στο να μάθετε να ελέγχετε το σώμα και το πνεύμα σας, με αποτέλεσμα μέσω της άσκησης και του διαλογισμού να καταφέρνετε να ηρεμείτε και να αισθάνεστε πιο δροσερό το σώμα σας.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικούς λόγους, για να κάνετε yoga στην παραλία:

Η yoga είναι ένας πολύ χρήσιμος τρόπος να αντιμετωπίζετε αυτή τη δυσκολία, καθώς προσφέρει λύση στο να μάθετε να ελέγχετε το σώμα και το πνεύμα σας, με αποτέλεσμα μέσω της άσκησης και του διαλογισμού να καταφέρνετε να ηρεμείτε και να αισθάνεστε πιο δροσερό το σώμα σας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε μερικούς λόγους, για να κάνετε yoga στην παραλία:

  1. Η αναπνοή είναι το πιο σημαντικό μυστικό
    Η αναπνοή είναι η βασικότερη λειτουργία του οργανισμού σας και η yoga βοηθά να χρησιμοποιηθεί σωστά. Ένας καλός τρόπος είναι να βγάλετε τη γλώσσα έξω από το στόμα και να διπλώσετε τις άκρες προς τα πάνω, παίρνοντας μια βαθειά ανάσα. Κρατήστε για λίγο την ανάσα σας και μετά βγάλτε τον αέρα που έχετε εισπνεύσει

  2. Η yoga στην άμμο δυναμώνει δευτερεύοντες μύες
    Η άμμος είναι ένα ανώμαλο τεραίν, κάτι το οποίο βοηθά στο να μπαίνουν σε λειτουργία οι μύες των ποδιών, των γονάτων, των αγκώνων, της πλάτης και των ώμων που χρησιμοποιούνται λιγότερο συχνά κατά τη διάρκεια της άσκησης.

  3. Ο καθαρός αέρας βοηθά το σώμα
    Το σώμα χρειάζεται καθαρό αέρα, για να λάβει τη σωστή ποσότητα οξυγόνου που χρειάζεται, ώστε να λειτουργήσει καλύτερα το ανοσοποιητικό σύστημα, να βελτιωθεί ο μεταβολισμός και να νιώσετε μια αίσθηση ικανοποίησης και χαλάρωσης.

  4. ο φως του ήλιου είναι ευεργετικό
    Το γεγονός, ότι το φως του ήλιου αυξάνει το ποσοστό της βιταμίνης D στον οργανισμό, οδηγεί στη μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης καρκίνου. Υπάρχουν, επίσης, έρευνες που δείχνουν, ότι η βιταμίνη D μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο να εμφανιστούν ασθένειες, όπως η σκλήρυνση κατά πλάκας, ή ακόμη και ψυχικές ασθένειες, όπως η κατάθλιψη.

  5. Η yoga στην παραλία είναι χαλαρωτική
    Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να χαλαρώσετε από το να κάνετε yoga με συνοδεία τον ήχο των κυμμάτων, την αίσθηση της άμμου και τη μυρωδιά του θαλασσινού νερού. Δεν χρειάζεστε άλλη μουσική πέρα από τους ήχους της φύσης για να αισθανθείτε, ότι είστε κομμάτι του φυσικού περιβάλλοντος.

Όποιον λόγο κι αν έχετε στο μυαλό σας, για να δοκιμάσετε τη yoga στην παραλία, δοκιμάστε τη ανεπιφύλακτα. Τα οφέλη, που θα κερδίσετε από αυτές τις στιγμές εξάσκησης και διαλογισμού, θα σας βοηθήσουν να γεμίσετε με την ενέργεια που χρειάζεστε για την καθημερινότητά σας.

ΠΗΓΗ: www.organiclife.gr